„MOKRE ŁĄKI” SP Z O.O.
Przetargi ogłoszone zgodnie z Regulaminem GPWiK
Ogłoszenia przetargowe publikowane są na stronie www Spółki pod adresem: https://mokrelaki.pl/przetargi/
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Projekt budowlany zamienny sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odrzutami w ul. Kampinoskiej i ul. Piaskowej w miejscowości Hornówek, gmina Izabelin
Uprzejmie informujemy, że w dniu 16.03.2018 r. w Gminnym Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Izabelin „Mokre Łąki” Sp. z o.o. dokonano oceny ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest „Projekt budowlany zamienny sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odrzutami w ul. Kampinoskiej i ul. Piaskowej w miejscowości Hornówek, gmina Izabelin” dla Gminnego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Izabelin „Mokre Łąki” Sp. z o.o.
Informujemy, że za najkorzystniejszą uznano ofertę Firmy Usługi Projektowe Krystyna Szarlik.
Zawiadomienie – pobierz
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - dostawa drukarki
16.03.2018 – Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na dostawę drukarki w ramach projektu pn. „Poprawa ochrony środowiska i jakości życia mieszkańców poprzez uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Izabelin nr POIS.02.03.00-00-0102/16 w ramach działania 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020” finansowanego przy udziale Funduszu Spójności. – pobierz
Zaproszenie do składania ofert - Sygnatura sprawy JRP/U/4/2018 - Projekt zamienny
W dniu 27.02.2018 Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin „Mokre Łąki” Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty na „Projekt budowlany zamienny sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odrzutami w ul. Kampinoskiej i ul. Piaskowej w miejscowości Hornówek, gmina Izabelin”.
Znak sprawy: JRP/U/4/2018
Dokumentacja zapytania:
Zapytanie ofertowe – pobierz
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – wersja edytowalna – pobierz
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | JRP |
---|---|
Data utworzenia: | 2016-12-21 |
Data publikacji: | 2016-12-21 |
Osoba sporządzająca dokument: | Marta Studzińska |
Osoba wprowadzająca dokument: | Marta Studzińska |
Liczba odwiedzin: | 32050 |
Rozwiń Historia zmian
Data i godzina zmiany | Osoba zmieniająca | Opis zmiany | Poprzednia wersja |
---|---|---|---|
2017-05-25 13:31:02 | Marta Studzińska | Tablice - publikacja zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty | Przetargi ogłoszone zgodnie z Regulaminem GPWiK |
2017-05-05 10:09:39 | Marta Studzińska | Publikacja zaproszenia ofertowego na sukcesywną dostawę tablic informacyjno-pamiątkowych | Przetargi ogłoszone zgodnie z Regulaminem GPWiK |
2017-04-28 14:45:37 | Marta Studzińska | Publikacja zapytania na dostawę oleju napędowego | Przetargi ogłoszone zgodnie z Regulaminem GPWiK |
2017-04-24 14:26:56 | Marta Studzińska | Publikacja zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty na Inspektora Nadzoru | Przetargi ogłoszone zgodnie z Regulaminem GPWiK |
2017-04-18 09:05:19 | Marta Studzińska | publikacja wyjaśnień do zapytania | Przetargi ogłoszone zgodnie z Regulaminem GPWiK |
2017-04-12 09:34:40 | Marta Studzińska | Publikacja zapytania ofertowego na przegląd budynków | Przetargi ogłoszone zgodnie z Regulaminem GPWiK |
2017-04-10 16:43:46 | Marta Studzińska | Publikacja odpowiedzi na pytania dot.zapytania | Przetargi ogłoszone zgodnie z Regulaminem GPWiK |
2017-04-06 14:12:18 | Marta Studzińska | publikacja zapytania o nadzorze inwestorskim | Przetargi ogłoszone zgodnie z Regulaminem GPWiK |
2016-12-30 12:58:00 | Marta Traczyk | zawiadomienie o unieważnieniu postpeowania | Przetargi ogłoszone zgodnie z Regulaminem GPWiK |